17 de juny del 2007

Botiga de pessebres a Saragossa

Vaig estar a Saragossa per temes de feina i vaig aprofitar per fer una visita al Carlos i la Tere a la seva botiga MUNDO HOBY del c/ Manifestación n 6 molt a prop del Pilar.

És una botiga dedicada al miniaturisme especialment a les cases de nines i venen tot l'any figures de pessebre (de J.Pérez i murcianes principalment) així com complements i miniatures.

Vaig passar a saludar i vaig estar-m'hi més d'una hora xerrant. La família d'en Carlos són artesans pessebristes des de fa tres generacions, antigament havien fet fugura i ara es dediquen sobretot a fer complements. Pel seu coneixement del món del miniaturisme té un gran assortit d'elements complementaris per al pessebre, tant d'objectes com de tècnica (llums, control.ladors, etc)

Actualment estan en procés de remodelació de la seva web per poder apostar per la venta per internet www.mundo-hobby.com