8 de gener del 2012

Pessebre Ciutat de Barcelona

Dia de reis a la tarda, passeig per visitar les exposicions de Pessebres de Barcelona.

1a parada, Betlem, la veritat és que em va sorprendre, no eren "els de sempre" n'hi havia algun que es veia "diferent".

2a parada (i sense estar previst) el Pessebre de la Ciutat, i sincerament em va agradar molt, la idea molt bona i l'execució excel·lent. A vegades la "senzillesa" d'idees és la més efectiva. Representava una esglèsia romànica i els frescos de les parets les diverses escenes. La foto detall del naixement. Per cert no us sona el BOU i la MULA del naixement? jejeje.

3a parada - Palau Mercader. TANCAT.

4a parada - La Pia Almoina. TANCADA.

(Per cert el dia 1 de gener matí, Monestir de Pedralbes TANCAT)

Des d'aquí "felicitar" a l'Associació pessebristes Barcelona per la "magnífica" informació facilitada com a soci, i les "entrades gratuïtes" per veure unes exposicions tancades.

1 comentari:

Enric Benavent ha dit...

Carles, el pessebre de Sant Jaume a mi tb m'ha agradat (malgrat alguna petita errada com que el rei negre no apareix encara en el romànic) Valoro que han volgut convertir les pintures en figures que s'escapen del decorat. He llegit que l'any vinent l'instal.larant a la Seu d'Urgell.
Respecte a l'exposició de Betlem jo vaig sortir amb una percepció totalment diferent de la teva. La mateixa que vaig tenir amb l'exposició del Palau Mercader: coses ja vsites i coses reciclades...
Malgrat que potser la informació dels horaris d'obertura no s'ajuatava a la realitat has de tenir present que aquests dies especials de Cap d'any i Reis, no sempre se segueixen els horaris habituals. De vegades és difícil tenir-ho tot control.lat.